Tuesday, 26 February 2013

Slice of Life: Panda Pyjamas

Camwhore session with my boyfriend wearing the latest additions to our wardrobe!


Hey there~


Screwface


Shyface


Normalface

Please excuse the mess in our room. We live in a crappy student house so no matter how hard we try to keep things tidy and clean, it still looks bleh #rant. Moving on, a few weeks ago I decided to surprize my boyfriend with a random gift of a panda kigurumi. Onesies are one of "the" thing to own as a uni student.  I treated myself to a matching one too because I'd left mine at home. Plus it's got cigarette burns on it from my wild nights out back when I was a fresher (><"). Because my boyfriend has never owned one or worn one, I thought it'd be nice to get him one. I guess this random gift was not so random after all as there was a reason behind it haha!

Do you own a onesie or kigurumi? What animal is it?
Blog to you lovelies soon!

17 comments:

  1. So cute, I love pandas :3

    http://mykawaiisecret.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. OMG lol! you guys are super cute!! I actually just bought kigurumi's for my boyfriend and i as well in Rilakkuma series ^^ I'm so excited hehe~

    ReplyDelete
  3. omg where did u get them? they're so adorable.. i want a onsie XD

    ReplyDelete
  4. I got them from ebay LOL. Just type in kigurumi and click search :D

    ReplyDelete
  5. OMG I actually really wanted to get Rilakkuma/Korilakkuma kigurumis!! But they're pretty pricey and I wasn't sure if my dude would like it haha! We've planning to get them in the future though so yay :D :D

    ReplyDelete
  6. Awh you guys, so cute! *__* Love how you managed to get your bf to camwhore with you. hahaha! <3 

    ReplyDelete
  7. Awh you guys, so cute! *__* Love how you managed to get your bf to camwhore with you. hahaha! <3 

    ReplyDelete
  8. Both of you are so sweet *-* This is one of the cutest pjs ever omg

    ReplyDelete
  9. you guys are so cute :D
    I can't wait to go to uni so I can buy onesies xD

    ReplyDelete
  10. Raimar Guevara3 March 2013 at 22:28

    Oh really cute!

    xoxo

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete
  11. I do not own a kigurumi but yours are way too cute
    and you two are just as cute as a button!

    <3






    The Sweetest
    Escape
     

    ReplyDelete
  12. ooooo these are so cute :D 

    found your blog and followed!

    susievibes.blogspot.ca

    ReplyDelete
  13. haha aw you guys look so cute! matching panda costumes haha seriously adorable!

    ReplyDelete

Feel free to drop me a comment; it makes me happy :D
I try to reply to all comments so don't forget to check back!